Mide Dolgunluk Hissi

Mide Dolgunluk Hissi

Mide dolgunluk hissi beyin tarafından ancak besinleri tükettikten 15-20 dakika sonra anlaşılabiliyor. Özellikle bazı besin türleri midede çabucak şişerek, geç acıkmamızı sağlarken, bazılarıysa kan şekerini aniden yükseltip ve aniden düşürerek, çok daha çabuk acıkmamızı sağlıyor. Açlık hissi aslında beynin bir oyunu ve uzmanlar her gün yeni bir bulguyla bizlere bilgi veriyorlar. Yemeye, içmeye, ağırlamaya, misafirperverlik göstermeye bayılan bir halk olarak, patlayana kadar yemek yemeyi ve yedirmeyi de bilhassa çok seviyoruz.Madem beynimiz mide dolgunluk hissi ile bize oyun oynuyor, bizde ona oyun oynayalım. Midemiz kalorileri hesaplayabilen bir organ değil çok kalori aldın yeter yeme uyarı sinyali de veremiyor maalesef. Kalorisi düşük gıdalar alarak, mide dolgunluk hissi yaşarken, tam manasıyla midenizi tıka basa doldurabilirsiniz. Resimde de gördüğünüz gibi 3 farklı yiyecek, miktarları, kalorileri ve mideyi doldurabilme kapasiteleri ile gözüküyor. 400 gram sıvı yağı içemem zaten demeyin, 1 paket cips yerseniz yaklaşık yarım çay bardağı sıvı yağı zaten tüketmiş oluyorsunuz.

Tüm beslenme uzmanlarının tavsiye ettiği beyaz et karşınızda. Bizler alıyoruz en yağlı baget kısmını, bir güzel yumurtalara, galeta unlarına bandırıp, bol kızgın yağda kızartıyoruz. İnanın böylelikle, beslenme uzmanlarının bahsettiği sağlıklı beyaz et kavramından uzak bir besin haline dönüşüyor. Oldukça yüksek kalori alıyorsunuz ama mide dolgunluk hissi yine yaşayamıyorsunuz.

Ana yemeğinizin öncesinde Bambum ürünleriyle hazırlayacağınız 1 kase dolusu salata, midenizin büyük bir kısmını dolduracağı için daha az yemek yemek isteyeceksiniz. Mide dolgunluk hissini tam manasıyla yaşayacaksınız,  son derece sağlıklı beslenmiş, vitamin ve mineralleri almış olacaksınız.

mide dolgunluk hissi Mide Dolgunluk Hissi

Etiketler: , ,