Sağlığınız İçin 8 Uygulama

Sağlığınız İçin 8 Uygulama

Sağlığınız için, neler yapıyorsunuz? Günlük hayat koşuşturması içinde bir oraya, bir buraya savruluyoruz, sağlığımız ancak onu kaybettiğimizde aklımıza geliyor. Sağlığınız için fazla vakit kaybetmeden kolları sıvamalı, her hangi bir kan testi yaptırdığımızda, çıkan sonuçlardan korkmamak için, topu topu 8 adet uygulamaya dikkat etmeliyiz. En önemli ve baş tacı edilecek davranış, daha hareketli, daha sporun içinde bir yaşama yönelmek olacaktır. Uzmanlar sağlığınız için günde en az yarım saat tempolu yürüyüşü öneriyorlar. Vaktim yok, havalar soğuk ya da yerim dar bahanelerinin arkasına sığınıyorsanız, asansör ya da yürüyen merdiveni bırakarak merdiven çıkmanız bile, çok büyük bir aktivite olacaktır.

Bir başka uygulama ise, bol su içmek; metabolizmayı hızlandırıyor, toksinlerin atılımına yardımcı oluyor. Porsiyonları küçülterek, hatta yemek koyduğunuz tabakların boyutlarını küçülterek, daha az yemeye yönelebilirsiniz. Sağlıklı gıdaları, özellikle organik ve iyi tarım mahsulü sebze ve meyveleri tüketmenizi öneriyoruz.

Satın aldığınız her yiyeceğin etiketini mutlaka inceleyin, katkı maddelerini araştırın, zorunda kalmadıkça, hazır gıdaları tüketmemeye gayret edin. Ev yemekleri baş tacıdır, zaman ayırıp, kendi yemeğinizi pişirin. Pişirme ve hazırlık aşamalarında mutlaka gıda hijyen kurallarına, temizliğe ve Bambum sağlıklı ev gereçleri gibi, anti bakteriyel ev gereçleri kullanmaya gayret edin.

sagliginiz icin 8 uygulama Sağlığınız İçin 8 Uygulama

 

 

Etiketler: , ,