Sağlıklı Yaşam İçin

Sağlıklı Yaşam İçin

Sağlıklı yaşam için her gün, işlenmemiş, kabuğu çıkarılmamış saf tahıllardan, mevsim meyvelerinden, koyu yeşil yapraklı bitkilerden tüketmenizi öneriyoruz. Havuçla zenginleştireceğiniz salatalarınıza 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ekleyebilirsiniz. Gün boyunca kahve yerine yeşil çay içmeyi ihmal etmeyin.

Sağlıklı yaşam için haftada 3 defa, brokoli yenilmesi tavsiye ediliyor. “Haftada 3 kere pişirsem evde kimse yemez!” demeyin, farklı şekillerde, örneğin bir gün sütlü çorbası, bir gün salatası, bir günde yemeğini yaparak brokoliyi sevdirebilirsiniz. Yoğurt ve kâğıtta ya da Bambum Harira’da pişireceğiniz patates ve elbette sağlık için en önemlisi balığı haftada 3 kere yemenizi öneriyoruz.

Sağlıklı yaşam için hafta da 1 kere, tatlıya, kırmızı ete ve 1 kadeh şaraba izin var.

Sağlıklı yaşam için fast food’tan, asitli içeceklerden, işlenmiş gıdalardan ve diyet ürünlerden uzak durun. Gıda saklama ve pişirme kurallarını bilerek, yemeklerinizi evde kendiniz pişirin. Gıda alışverişinde mutlaka etiketleri okuyun.  Belki de en önemli sağlıklı yaşam maddesi olan suyun önemini hiçbir zaman unutmadan, gün içinde bol bol tüketin.

saglikli yasam icin Sağlıklı Yaşam İçin

Etiketler: , ,